Google: Επενδύει $550 εκατ. στη Νο2 κινεζική εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου

Google: Επενδύει $550 εκατ. στη Νο2 κινεζική εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου

18/06/2018

Επένδυση άνω του μισού δισ. δολαρίων ανακοίνωσε η Google στην κινεζική εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου JD.com, με στόχο να εισέλθει στην κινεζική αγορά λιανικής πώλησης.

Με τα 550 εκατομμύρια δολάρια η εταιρεία θα συνεργαστεί με την JD.com για να «επιταχύνει τον τρόπο με τον οποίο τα οικοσυστήματα λιανικής προσφέρουν υπηρεσίες χρήσιμες, εξατομικευμένες και υψηλής ποιότητας».

Σύμφωνα με ανακοίνωση των εταιρειών, η επένδυση αποτελεί μέρος μιας στρατηγικής συνεργασίας, όπου οι δυο εταιρείες  θα εργαστούν από κοινού ώστε να αναπτύξουν καλύτερες υποδομές στο λιανικό εμπόριο σε μια πλειάδα αγορών, συμπεριλαμβανομένης της ΝΑ Ασίας.

Σε αντάλλαγμα, η Google θα λάβει πάνω από 27 εκατομμύρια νέες κοινές μετοχές τύπου Α της JD.com.

«Με την εφαρμογή της αλυσίδας εφοδιασμού και της τεχνογνωσίας της JD.com και με την τεχνολογική μας δύναμη, θα εξερευνήσουμε νέους τρόπους με τους οποίους οι λιανοπωλητές θα μπορούν να διαθέτουν τα αγαθά τους αβίαστα στους καταναλωτές τους, δίνοντάς τους την επιλογή να αγοράζουν από οπουδήποτε κι αν θέλουν» αναφέρει η ανάρτηση της εταιρείας.

Σύμφωνα με την Google, η περιοχή Ασίας-Ειρηνικού είναι μια από τις μεγαλύτερες και ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο, ενώ οι καταναλωτές από τη Νοτιοανατολική Ασία αναμένεται να ξοδέψουν 88,1 δισεκατομμύρια δολάρια online μέχρι το 2025.

«Αυτοί οι καταναλωτές από την Ασία είναι έτοιμοι να αγοράσουν, αλλά είναι δύσκολο να ευχαριστηθούν», συνεχίζει η δημοσίευση στο blog, που υπογράφει ο πρόεδρος των επιχειρήσεων APAC Karim Temsamani.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας, η JD.com θα συμμετάσχει στο Google Shopping, επιτρέποντας την αγορά ορισμένων προϊόντων της από καταναλωτές σε πολλές περιοχές του κόσμου.

Σε κάθε περίπτωση, η συνεργασία αυτή θα ανοίξει τον δρόμο ώστε η κινεζική JD.com να μπορεί να πουλά σε καταναλωτές και εκτός Κίνας, ειδικά σε μια συγκυρία που οι εμπορικές εντάσεις με την Ουάσινγκτον έχουν κορυφωθεί.

Η εν λόγω εταιρεία ανταγωνίζεται σκληρά την Alibaba του Τζακ Μα στην τεράστια κινεζική αγορά. Και οι δύο εταιρείες έχουν επενδύσει σημαντικά στην τεχνολογία, το λιανικό εμπόριο και τα logistics ώστε να κερδίσουν πελάτες η μια από την άλλη.

Δείτε επίσης: