Στα $14,7 τρισ. οι δαπάνες για το ψηφιακό εμπόριο μέχρι το 2022

Στα $14,7 τρισ. οι δαπάνες για το ψηφιακό εμπόριο μέχρι το 2022

12/06/2018

Αυξανόμενες βαίνουν οι δαπάνες για αγορές, που πραγματοποιούνται μέσω Διαδικτύου, καθώς οι καταναλωτές συνεχίζουν να δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στο online κανάλι, αναφέρει ο ΣΕΠΕ σημειώνοντας πως οι παγκόσμιες δαπάνες για το ψηφιακό εμπόριο αναμένεται να ανέλθουν σε $14,7 τρις δολάρια μέχρι το 2022, καταγράφοντας άνοδο κατά 60% σε σχέση με τις αντίστοιχες του 2017, όταν είχαν ανέλθει σε $9,3 τρις.

Οι online πληρωμές αυξάνονται, καθώς οι έμποροι λιανικής αναπτύσσουν omnichannel στρατηγικές. Την αυξητική πορεία του ψηφιακού εμπορίου, σε διεθνές επίπεδο, αποτυπώνει νέα έρευνα της Juniper Research (Digital Commerce: Key Trends, Sectors & Forecasts 2018-2022). Η έρευνα της εταιρείας διαπιστώνει ότι ως κινητήριος μοχλός για το παγκόσμιο ψηφιακό εμπόριο λειτουργεί η άνοδος της δημοτικότητας των online πληρωμών. Οι συντάκτες της μελέτης επισημαίνουν πως όλο και περισσότεροι λιανοπωλητές υιοθετούν μια omnichannel στρατηγική, η οποία στηρίζεται εξίσου στο φυσικό, όσο και στο ψηφιακό κανάλι. "Η μετάβαση από το offline στο online κανάλι είναι πολύ πιθανό να επιταχυνθεί τα επόμενα χρόνια. Ακόμη και παραδοσιακοί έμποροι λιανικής πώλησης έχουν αρχίσει να αναπτύσσουν στρατηγικές online πωλήσεων. Σε μια προσπάθεια να αυξήσουν τα έσοδά τους, υιοθετούν mobile εφαρμογές τόσο για ηλεκτρονικές αγορές, όσο και για ψηφιακές πληρωμές", επισημαίνουν οι αναλυτές της Juniper Research.

 

Δείτε επίσης: