Amazon – Google- Facebook: Μέχρι πού μπορούν να φτάσουν τα έσοδά τους

Amazon – Google- Facebook: Μέχρι πού μπορούν να φτάσουν τα έσοδά τους

28/08/2017

Όλοι όσοι παρακολουθούν τον κλάδο της τεχνολογίας ξέρουν ότι το cloud computing είναι ήδη ένας τεράστιος και εξαιρετικά προσοδοφόρος τομέας επιχειρηματικής δραστηριοποίησης.

Όπως, όλο αυτό βρίσκεται ακόμα στην παιδική του ηλικία, συγκριτικά με το πώς θα εξελιχθεί τα επόμενα χρόνια, σύμφωνα με την επενδυτική τράπεζα Jefferies & Co.

Η Amazon Web Services, για παράδειγμα, προβλέπεται ότι θα «χτυπήσει» έσοδα 55 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2022, όπως αναφέρει μία από τις δέκα κορυφαίες προβλέψεις της Jefferies για τον τομέα του διαδικτύου.

Αυτό θα συνιστά αύξηση 244% σε σχέση με τα έσοδα ύψους 16 δισεκατομμυρίων που η AWS αναμένεται να καταγράψει φέτος. Η Jefferies πιστεύει επίσης ότι η μητρική εταιρεία Amazon θα έχει χρηματιστηριακή αξία ύψους 1 τρισεκατομμυρίου δολαρίων την ίδια χρονιά, συγκριτικά με τα 458 δισεκατομμύρια δολάρια που έχει τώρα.

Αλλά δεν είναι μόνο η Amazon που αναμένεται να τα πάει καλά. Και η Google – ο τρίτος μεγαλύτερος πάροχος υπηρεσιών cloud μετά την AWS και τη Microsoft – θα καταγράψει μια εξαιρετική χρονιά το 2018, όπως προβλέπει η Jefferies. Η Google μόλις ανακοίνωσε ότι η εταιρεία προώθησης λογισμικού Marketo θα μεταφέρει τις τεχνολογικές υποδομές της από τα δικά της κέντρα δεδομένων στο cloud της Google.

Η εξέλιξη αυτή συνιστά μια απολύτως αναγκαία – για την Google – επιβεβαίωση ότι η εταιρεία είναι μια ανερχόμενη δύναμη στις mainstream επιχειρηματικές εφαρμογές, όπου η AWS και η Microsoft έχουν ήδη ισχυρή παρουσία.

Οι προβλέψεις της Jefferies, οι οποίες ανακοινώθηκαν την προηγούμενη εβδομάδα, συμβαδίζουν με το …σούσουρο που γίνεται γύρω από την τεχνητή νοημοσύνη. Η επενδυτική εταιρεία θεωρεί ότι οι μεγάλοι νικητές θα είναι εκείνοι οι «παίκτες» που έχουν τα περισσότερα και καλύτερα σύνολα δεδομένων. Οι εταιρείες αυτές – σωστά μαντέψατε – είναι η Amazon, η Google και η Facebook.

Η Facebook, μάλιστα, η οποία προσθέτει υπηρεσίες εστιασμένες στις επιχειρήσεις, αναμένεται να τα πάει καλύτερα τόσο από την Amazon όσο κι από τη Google. Σύμφωνα με τη Jefferies, η Facebook, η οποία διαθέτει 2 δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως – ή 25% του παγκόσμιου πληθυσμού – θα διευρύνει το σύνολο των χρηστών της ώστε αυτό να περιλαμβάνει το 40% του παγκόσμιου πληθυσμού μέχρι το 2022.

Δείτε επίσης: