Ποια προτιμούν οι χρήστες για τις online αγορές τους

Ποια προτιμούν οι χρήστες για τις online αγορές τους

31/05/2017

Οι άνθρωποι που κάνουν αγορές μέσω του Διαδικτύου φαίνεται ότι προτιμούν τις καθημερινές από ότι τα Σαββατοκύριακα, ακόμα και στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα μια συγκεντρωτικής ανάλυσης που διεξήγαγε η εταιρεία RTB House, η οποία παρέχει λύσεις retargeting σε τουλάχιστον 40 χώρες.
Συγκεκριμένα, τα μεγαλύτερα ποσοστά καταγράφονται την Τρίτη και την Τετάρτη, ενώ το αποκορύφωμα των πωλήσεων παρατηρήθηκε μεταξύ 14:00-16:00 και 20:00-23:00. Σύμφωνα με τα συνολικά στοιχεία από διάφορες αγορές σε Ευρώπη, Λατινική Αμερική, Ασία και Ειρηνικό, Μέση Ανατολή και Αφρική, τα ποσοστά μετατροπής (όταν οι χρήστες κάνουν κλικ σε μια διαφήμιση και προβαίνουν στη συνέχεια στην αγορά του προϊόντος) αυξήθηκαν ιδιαίτερα την Τρίτη, όπου σημειώθηκαν κατά 37% περισσότερα κλικ και 43% αύξηση στα ποσοστά μετατροπής. Το Σάββατο φαίνεται να είναι η χειρότερη ημέρα για το ηλεκτρονικό εμπόριο, όπου οι αποφάσεις για αγορές -με βάση τα κλικ- μειώνονται σημαντικά σε μόλις 11% των συνολικών εβδομαδιαίων αποτελεσμάτων.

 

Δείτε επίσης: